h1

Alleen

januari 9, 2008

Voor alle studenten die zich in deze schitterende periode van het jaar alleen voelen heb ik goed nieuws: je bent niet alleen. Of ja, je bent wel alleen (face the facts punk), maar je bent niet alleen in je alleenheid (Vandale, here I come). In deze wereld zijn nog veel meer mensen alleen:

  • Amerikaanse presidenten die de klimaatsverandering niet begrijpen
  • Amerikaanse presidenten die geloven dat de oorlog in Irak niet om olie gaat
  • Walen die de intelectuele capaciteiten hebben om Nederlands te leren
  • Politici die verkiezingen winnen en moeten toekijken hoe de verliezers met de eer gaan lopen
  • Zonen van neergeschoten presidentskandidaten
  • Jacky Lafond
  • Knut de eerste
  • Nog levende Palestijnen in het jaar 2015
  • Trouwe aanhangers van de Rode Duivels
  • Mensen die geloven dat Anderlecht nog kampioen speelt
  • Trotse webdesigners van DeRedactie
  • Museabezoekers
  • Pendelaars die op tijd op hun werk geraken
  • Hersencellen van Britney Spears
  • En tenslotte, die ene bezoeker van mijn weblog (bedankt voor de steun, ik doe het allemaal nog voor jou)

6 reacties

  1. Dat is graag gedaan, Wouter. België kampioen in 2010!


  2. Kan je dat laatste puntje veranderen, zodat flor zich niet alleen voelt?
    Dank je 🙂


  3. nog iets om aan uw lijstje toe te voegen:

    “mensen die jacky lafon nog altijd met een -d erachter aan schrijven”


  4. Wouter zal zijn bril niet opgehad hebben.


  5. maar het biedt natuurlijk wel perspectieven: als je jacky lafond googlet, is deze site de 2e link!


  6. Mensenlief, dit is geen forum over mijn fanclub of die van Jacky Lafon(d).

    Ten tweede, mijn bril niet opzetten is mijn goed recht, alsmede het recht om lenzen in te doen of ziende blind te zijn.

    Ten derde, bedankt voor de massale reacties van diverse hoeken en gaten. Het zal het niveau niet ten goede komen.



Plaats een reactie